Nuffnang

Tuesday, March 18, 2014

Kak Lin kakak Angkatku

Ini kisah pengalaman aku bersama kakak angkat aku bernama azlin,aku lebih suka dengan memanggilnya kak lin,dia sudah berumah tangga hampir 4 tahun lebih…badan yang sedikit gempal tinggi dan mempunya kulit yang halus dan putih,aku amat rapat dengan keluarga meraka,aku selalu bermain badminton dan berjoging bersama suaminya..suaminya berkerja di sebuah syarikat cari gali,suaminya selalu tinggalkan kak lin sendiri,di sebab kan urusan kerja..aku pendek kan cerita..
pada jam 08.30,aku mendapat panggilan dari kak lin,yang ingin berbual dengan aku,aku simpati dengan nasib dia,walaupun dah berumah tangga 4 tahun lebih,dia tidak dikurniakan cahaya mata,silap dimana aku sendiri pun tidak thu,memang membosankan hidup tanpa suami dan anak..lama sekali aku dan kak lin berbual  aku menceritakan kisah aku bersama kekasihku..ooo..rupanya zam dah tebok awek zam ek,,baru kak lin tahu,selama ni Nampak baik je..hehehe..biasa la kak zam pun laki2 kak,zam pun ada nafsu macam laki2 lain juga,ingin merasakan nikmat bersama perempuan…tapi kak lin janji tau jangan cerita dengan abang…kenapa zam?malu la zam kak lin..yela kak lin akan rahsia kan,tidak akan cerita dengan sapa2 pun,terima kasih kak lin..macam mana zam bersama awek zam best tak bersama perempuan..misti la best kak lin,kak lin lagi berpegalaman dari zam,zam baru je nak rasa kenikmatan cipap perempuan,memang best sangat2 kak lin..awek zam mesti cantik kan?tak la cantik sangat kak lin,body n kulit dia sama dengan body kak lin sebab 2 zam geram sangat2..mmm..rupanya selama ni zam geram dengan kak lin,sebab 2 klau kak lin pakai seksi mata zam terbeliak je tegok kak lin..hehehehe..kak lin perasaan ek?misti la,saja je buat tak Nampak,kenapa zam tak bagi tahu kak lin yang zam geram dekat kak lin,boleh kak lin bagi tahu abang..eh,eh jangan la macam 2 kak lin...kak lin gurau je la..kak lin macam mana kalau bersama abang?pasti lagi hebat dari zamkan?kenapa zam nk tahu kak lin dengan abang buat seks??zam nak ambil pengalaman kak lin,boleh zam buat dengan awek zam,citer la kak lin..sebenarnya zam bila kak lin dengar citer zam,kak lin rasa zam  lagi hebat dari kami ni,dah 2 tahun zam abang tak dapat nak puas kan kak lin ni..kenpa jadi macam 2 kak lin?kak lin menceritakan segalanya pada aku dengan perasaan sedih dan tertekan..baru aku tahu di sebalik kebahagian kak lin dan suaminya rupa2nya ada duka dan penderitaan dalam rumah tangganya,perbualan kami terus terputus….

Selepas 1 minggu berlalu kak lin menelefon aku kembali dan mengajak aku keluar dinner bersamanya..tapi aku menolak secara elok,aku memberi tahu aku kerja lagu pun jarak tempat tinggal aku dengan rumah kak lin boleh tahan jauhnya hampir satu lebih baru sampai di rumahnya..aku memberi tahunya aku akan bercuti minggu depan selama 1 minggu,sebenar aku cuti 10 hari saja aku menipunya sebab aku ingin bersama awekku..tak apa la kalau mcam 2 zam minggu depan kak lin call zam balik..sempat juga aku bertanya suaminya bila akan pulang Malaysia..katanya lagi 3 minggu baru balik ke Malaysia…

Pada malam isnin kak lin kembali call aku untuk menjemput aku dinner bersamanya di sebuah restoran di ibu kota..keesokan harinya pada jam 8.00 malam kak lin datang menjemput aku di depan rumah aku dengan BMWnya...aku segera kuar rumah terus je ke kereta kak lin..masuk je dalam kerata ke wangian kak lin mula terhidu oleh aku,tapi aku diam saja dan terus duduk…
Kak lin kita nak dinner katmana ni..tak tahu lagi zam..zam ada empat menarik tak untuk kita dinner malam ni??zam pun tak tahu katmana kak lin,selalu zam makan pun tempat biasa2 je..kalau macam 2 tak apa la,sama2 kita cari tempat yang selesa..masa didalam kereta kami berbual sakan bayak topic yang kuar dari mulut aku dan kak lin,selalunya aku pemalu dengan kak lin,,soalan kak lin membuat aku terdiam seketika..dia bertanyakan tentang aku dan awek aku melakukan hubungan seks..kenpa zam diam??zam malu ke dengan kak lin..aku hanya terseyum melihatnya..tak usah zam nak malu2 zam kan dah citer semua pasal zam pada kak lin,zam pun tahu pasal kak lin,buat apa nak malu..aku hanya bercerita serba sedikit tentang kelakuan bersama awekku,aku tidak mahu cerita lebih2,kerana batang mula mengeras nafsuku mula teransang oleh wangian kak lin….sampai je di restoran,baru la jelas aku melihat kak lin..wow..cutenya kak lin bisik hati ku,tergamam aku melihatnya,tak berkelip mataku melihatnya..dia memakai baju berwarna merah berbentuk v,rambutnya dilepaskan memakai loket dan memakai midi berwarna hitam paras lutut memang terserlah keayuannya..aku cepat2 alihkan pandangan ku terhadapnya lalu masuk ke restoran..kak lin mencari cari meja yang terasing dari orang ramai,mungkin dia tidak mahu diganggu fikir aku..kami seperti pasangan kekasih dengan suasana dalam restoran memang romantik sekali…sambil makan kami berbual seperti kekasih gelak ketawa kak lin membuatkan aku gelisah melihatnya..apa tidaknya,senyumnya menawan,menampakkan gigi yang putih dan bibir yang lembut..usianya sudah 33 tahun masih mantop lagi seperti umur 27 tahun...fikiran mula bercelaru melihat kak lin seksi sebegini..pada yang sama juga aku curi2 lihat buah dadanya yang montok,geram sekali aku melihatnya.aku cuba control nafsuku supaya dia tidak perasan dengan keadaan aku..selesai dinner kami menuju ke kereta untuk pulang..kak lin melihat jam didalam kereta sudah jam 11.00 mlm..masih awal lagi zam.a,a kata ku..apa kata kita jalan2 dulu ambik2 angin lama kak lin tak jalan2 kat luar ni,abang selalu je sibuk dengan tugasnya sampai tak sempat bawa kak lin jalan2…

Zam boleh teman kak lin?zam tak ada masalah,zam boleh teman ke mana je kak lin nk pegi..walau pun kak lin mahu terjun ke lautan api pun zam sanggup ikut kak lin??sanggup2 zam jadi penyelamat kak lin..kami ketawa kecil..kak lin menyuruh aku memandu BMWnya..kami terus teredar dari restoran n bersiar siar mengambil angin malam yang indah seperti pasangan kekasih sedang bermadu cinta..aku melihat jam di tangan sudah jam 1 pgi..kak lin mengajak ku pulang ke banglonya..katanya sudah lewat malam ni..besok saja la zam balik rumah zam.lagi pun dirumah akak tak ada orang pun hanya kita berdua je...aku setuju dengan keputusanya,aku risau juga kalau dia nak hantar aku,bukan dekat..sampai je rumahnya kak lin menjemput aku masuk dan duduk menonton tv,kak lin pergi ke dapur mengambil 2 gelas oren just untuk kami berdua sambil menonton tv…semua cerita tidak menarik dan membosankan..kak lin bertanya pada aku zam nak tengok cerita menarik dan tidak membosankan??boleh juga kak lin janji boleh layan sementara menunggu mata megantuk…kak lin terus naik ke tingkat atas biliknya mendapatkan dvd…apabila dvd telah dimainkan kak lin duduk di sebelah aku dengan rapat…

Aku merasakan dvd yang dipasang semacam je..keluar je gambar aku melihat seorang perempuan berbangsa cina (miko lee)bersama pasangannya johny..aku berdiam diri saja,terus melihat adegan dan skill didalam dvd porn..pendekkan cerita..aksi dalam dvd blue semakin panas lki2 menjilat jilat cipap perempuan menjerit apabila cipap perempuan di nyoyot oleh johnya..perempuan menghisap,mengulum batang johny yang panjang n besar,jeritan demi jeritan dikeluarkan,mengerang bersiut suit kedua pasangan dlam dvd..aku lihat kak lin mula mengigit bibirnya,tangan kanan mula meletakkan di atas pehanya betul2 dengan cipapnya,dia mula merebahkan kepala di bahu ku,aku hanya membiarkan sahaja mungkin dia sudah mula merasa kehagatannya..aku mula mencari peluang,aku cuba memberanikan diri aku,mana la tahu mungkin malam ni malam bertuah buatku,aku meletakkan tangan aku di atas tangannya,terus kak lin memandang aku dengan mata yang layu..kak lin ok ke?dah ngantuk Tanya aku padanya..tak ngantuk lagi..dia membiarkan saja tangan ku meramas maras tangannya dengan lembut…aku jadi makin berani,aku mengangkat tangan ku lalu memeluk bahu kirinya aku tarik kak lin lbih rapat dengan badan aku..

kak lin membiarkan saja perbuatan aku padanya..aku mula lihat buah dadanya yang putih n montok melalui bajunya..batang ku mula bergerak dalam seluar..sudah macam ikan haruan melompat lompat dalam seluar aku..kak lin menjeling melihat aksi batang aku yang mula mengganas mahu kuar dalam kurungan seluarku..terus dia memandang aku,aku buat tidak tahu je tanpa melihatnya kembali..aku mula meletakkan tangan kiri aku di paha kirinya,aku pecik2 lembut supaya nafsunya mula bercelaru,aku mengosok gosok lembut paha,aku tarik midinya ke atas..kak lin hanya berdiam diri saja..tangan aku mula menjadi ganas,aku sendiri tidak dapat control nafsu aku..aku memasukkan tangan aku didalam midi,lalu aku mengosok pelahan sampai ke seluar dalamnya..kak lin terkejut dan gelisah,aku terus mengosok paha..dia mula bergerak membetulkan kedudukkannya..aku mula mencari cipap kak lin pelahan aku mengosok sampai ke destinasi yang semua para laki2 ingin tuju ke tempat tersebut..aku mula memain jari aku diluar..kak lin dah mula mengelisah bila cipapnya mula digosok lembut..suara yang harus mula kedengaran dari mulut kak lin….

Eemm..eemm..hhhuuuu...aku terus mengentil cipap kak lin………………….
Tangan kak lin  mula mencari batang aku yang sudah tegang di dalam seluar sejak dari tadi lgi,menunggu masa mahu melompat keluar dari sarangnya yang sempit…aksi dalam dvd makin meransang nafsu liar kak lin..bila melihat batang laki2 negro yang hitam legam besar n panjang ditambah dengan urat urat yang besar di atas batang..laki2 berpasangan dengan Julia ann..aku melihat betapa sukarnya julia mengulum batang nagro,sampai meleleh airliurnya…kak lin mula mengosok gosok batang aku diatas seluar…kini tangan aku bertukar tempat,aku mula menaikkan tangan ku ke atas meraba raba buah dada kak lin..aku terus meramas ramas buat dada n mengentil puntingnya…
Uuuhhh…eeemmm…aaaahhhh….kali ini makin keras suaranya..hhhhmmmm…sedap zam…
Tangan kak lin mula meramas ramas batang aku..woow besarnya batang zam..aku hanya berdiam diri terus melalukan kerja aku..aksi dalam dvd bertukar aksi..aku lihat mengunakan teknik 69,slah 1 teknik yang menjadi kegemaran aku bila melakukan seks bersama awek aku…

Perhatian kak lin tertumpu pada adegan dvd..melihat perempuan sedang menjilat jilat kepala butuh laki dengan penuh berahi sekali n laki2 pulak menjilat n menyedut cipap n kelentit perempuan..kak lin mula menjilat jilat bibirnya..aku tahu kak lin memang dah tak boleh tahan lagi,air mazi cipapnya mula meleleh leleh kuar…aku mula menyelak seluar dalamnya lalu mencari biji nikmat kak lin..kak lin mula mendesus bila bijinya kelentik di main2kan dengan jari ku…. Uuuhhh’aaahhh’eerrmm..eeerrrmm…gelinya kelentik kak lin zam buat macam 2…kak lin suka zam buat macam ni??suka sangat2 zam..kak lin dah tak boleh tahan zam..pleeassee,tolong buat kak lin sesuatu zam..rayu kak lin padaku..tanpa membuang waktu aku terus je cium bibir lembut kak lin..aku mencium dengan rakus,aku mencari cari lidahnya..kak lin memberi respons kepada aku,aku menghisap lidah n bibir kak lin,kami sering bertugas tukar menghisap lidah masing..tangan aku mula mengorek lubang cipap kak lin..aku mengorek dengan penuh berhati hati supaya kak lin tidak terkjut dengan tangan ku…teteknya aku ramas lidahnya aku hisap,kami saling bertukar air liur,mencurah curah air liur aku dan kak lin jatuh kebawah..aku memasukkan jari tengah aku kedalam cipap kak lin,aku korek dengan cermat.. Uuhh..uuhh..uuhh seddddaaap zam..eerrhh..eeerrrh..dadanya makin terangkat bila jari ku mengorek lubang cipap...cipapnya sempit sangat..macam anak dara..rasanya sangat hangat sekali…kini aku mula buka baju dan branya untuk aku menjilat teteknya….terus saja terkam teteknya aku nyoyok teteknya sepuas hati kedua dua teteknya aku jilat aku sedap putting…. Uuuhhhh….aaarrrrggg….uuuuhhhhhh…zam seeedappnya…hisap lgi zam tetek kak lin….seeeedaappp zam…uuuuhhhh…tak pernah kak lin rasa seperti hari ni zam…aku cepat buka bra n midinya,aku memang tidak boleh sbar lgi melihat keadaan kak lin yang bernafsu terhadap perbuatan aku..kak lin menolong aku membuka butang baju ku,aku cepat2 buka baju supaya dada ku boleh digosok gosok oleh kak lin…baju n bra kak lin aku buka n aku campak ke bawah,terselah 2 buah gunung kak yang putih melepuk n gebu,sungguh tegang dan indah sekali teteknya..pada fikiran aku memang suaminya jaring menyentuh tubuh kak lin n menjilat teteknya..aku ingin melucutkan midi yang masih melekat pada pinggangnya,aku bagun berdiri lalu menarik kak lin supaya berdri,supaya senang aku membuka midinya.sambil berdiri aku juga menhisap bibirnya,aku gosok badan n punggong,kaki kirinya aku letakkan diatas sofa,tangan ku mula mengentil cipap, aku kulum bibir n lidahnya,dia semakin mendesus…iiiiissssssssshhhh…aaaarrrrrhhhhhh…hhhhhhhmmm…uuuuuuuuhhhhhhhh….

Sepantas kilat aku menarik midinya ke bawah kini yang tinggal seluar dalamnya yang berwarna putih..aku terus melutut di depannya,aku gigit seluar dalamnya tarik ke bawah mengunakan gigi,sengaja aku buat begitu,supaya kak lin lebih seronok dengan permainan ku,kak lin membantu aku melepaskan seluar dalamnya…terdedah lah cipap kak lin di depan ku yang cukup indah berwarna merah jampu,bersih n licin,bulu bulu yang halus diterim kak lin,memang dia menjaga dengan rapi cipap..tendun cipapnya begitu tinggi,kelentik yang merah tersembur keluar,bersinar n kelip cipapnya di penuhi air mazinya….

Aku merebahkan kak lin di sofa,aku masih melutu di depannya,lalu aku jilat jilat teteknya sekejap di tetek sekejap di mulut,lehernya aku jilat aku gigit manja,telinganya juga aku jilat n aku tarik kebawah dengan lidah ku sampai ke teteknya...desusnya makin kuat…uuuuhhhh…eeerrrrrmmm…zzaaammm..sseeeeeddapp..zaaaaammm………………
Suara semakin tersekat sekat kenikmatan oleh perbuatan aku…

Lidah aku mula beroperasi,aku menarik lidah aku turun ke bawah sampai bahagian perut’dadanya mula terangkat bila lidah aku menyetuh perutnya…uuuhhhh..uuuhhh..gelinya zaamm..aku makin menurunkan lgi lidah aku yang bigitu nakal makin kebawah,sampai menyentuh tundun cipapnya,aku mula menjilat jilat di bahagian tundunnya..uuuuuhhhh..eeerrrmm…sedap zam,zam buat macam 2..aku mencium cium cipapnya,aku sengaja tidak menjilatnya,aku gigit gigit peha aku jilat,aku tarik lidah aku sampai di betisnya..uummm..turun kebawah zam,dekat cipap kak lin,dia meminta aku untuk menjilat cipapnya,mungkin cipapnya dah mula rasa gatal n berdenyut,aku membiarkan saja permintaan kak lin,aku terus saja ke betisnya menjilat mengigit petisnya,lalu aku naik lagi ke bahagian kakinya,jari jemari kakinya aku jilat aku gulum satu persatu,dia mula terkejut dengan perbuatan aku,aku tahu suaminya sendiri tak mungkin akan buat seperti aku….

Aku membuka kangkangnya seluar yang boleh,pelihatan aku tertumpu pada kelentitnya yang terbumjul keluar kemerahan minta belah simpati pada aku,aku jilat jilat kelentik beberapa kali….uuhhh,geli zam,jilat zam kelentit kak lin seeedaaapp zam,aku terhenti menjilat kelentit,aku mengalih sasaran ke pehanya,aku tahu kak lin misti meminta aku untuk menjilat kelentitnya lagi..zam jilat di kelentit akak lin zaamm,jangan di peha,dia mula memegang kepala aku dan meramas rambut aku,lalu di halanya muka aku ke cipapnya,aku tidak menolak permintaannya terus saja aku menyoyot kelintitnya dengan rakus sekali,aku sedup aku gulum kelentit n aku tarik keluar…aaaaaahhhh..uuuuuhhhh..senak zam kelentit kak lin,tapi sedap…uuuuuhhhh….terus jilat zam…mulut aku menjilat mengulum bibir n kelentiknya bertubi tubi,tidak akan aku lepaskan peluang yang ada didepan mata..aku tahu darinya ceritanya,dia memang kehausan,dahaga batang laki2 yang selama ni dia ingin dari suaminya…perbuatan jilat menjilat hisap menhisap terus berlaku,aku tidak sekali lepaskan mulut aku dari cipapnya..aku merasakan kakinya mula tegang,badannya mula terangkat,aku tahu dia akan klimaks buat kali pertama,lalu aku memasukan lidah aku ke dalam cipapnya supaya cepat dia semburkan air maninya…eeerrrrr..eeerrr..zamm kak lin dah nak kuar…dah nak kuaaaarrrr zzzzaaaaamm..aku semakin kuat menyedup cipapnya...pehanya mula menyepit kepala aku,dia mula menekan kapala aku supaya rapat ke cipapnya…aarrrrrr….aaaaarrrrrhhhh..ccoommmiiiingggg….aaaahhhhhh..aaaaaahhhhhh……uuuuuuhhhhhhh…terangkat rangkat punggungnya,tersembur sembur air maninya memasukki mulut aku,begitu bayak sekali air maninya keluar,maklum la klimaks yang pertma kali...aku menyedup lelehan air maninya yang tertinggal,saki bakinya,dia hanya melihat perbuatan ku sambil kepenatan,kesemua air maninya yang bgitu pekat seperti susu aku minum tanpa jijik..rasanya memang enak,sedikit manis n payau..aku melihat wajahnya yang keletihan sambil aku terseyum padanya..aku tertanya padanya..sedap kak lin kena jilat???dia diam seketika,lalu senyum padaku,sambil berkata..sedap zam pandai zam jilat cipap kak lin..baru kak lin rasa betapa nikmat dan gelinya kelentit kak lin kena jilat,darimana zam belaja semua 2???ala kak lin zam kan laki2 misti zam tahu,lagipun zam selalu juga tegok dvd porn,tengok la skill dalam 2..hhmm..pandai zam puaskan kak lin..selama ni abang tak pernah jilat cipap kak lin???jilat juga,tapi tak la macam zam jilat,abang jilat pun kejap je,baru pertama kali kak lin rasa puas macam ni…kak lin mahu lagi tak zam jilat..misti la mahu zam,aku bertanyakan padanya..dia senyum puas..aku tahu dia mahu,tapi malu..aku memberanikan diri bertanya pada kak lin…boleh zam puaskan kak lin lagi???sambil aku urut urut batang aku yang mengeras giler didalam seluar aku..batang zam dah memang keras???misti la kak lin dari tadi lagi tak turun lagi..kak lin nak tegok?..aku pun berdiri depannya..tanpa aku suruh kat lin menarik aku menghampirinya n merunkan seluar aku ke bawah..aku hanya melihat,tanpa membuat apa2..setelah seluar ku dilucutkan terpapar la batang aku yang sedang mengeras minta dikeluarkan dari sarang yang kecik untuk bebas menghirup udara segar diluar…kak lin menatap batang aku yang sedang bergerak gerak dalam seluar kecil..hhhmm..memamg dah keras betul batang zam 2,memang dah tak sabar betul nak kuar cari mangsa..aku hanya tersenyum mendengar kata2nya…kak lin terus menarik seluar kecil aku ke peha..terkejut dia bila batang aku terbidas keluar betul2 depan hidungnya…uuuu..besarnya zam..eeee..takut la kak lin,tak pernah lagi kak lin tengok batang orang melayu sebesar ni,dah la berurat urat lagi..batang abang pun besar juga,tapi takde la berurat urat macam zam..kali ni matanya terbeliak melihat batang aku.

Aku memang bangga dengan batang aku,tak sia sia aku menguna ubat ubatan traditional kg untuk batang aku,aku selalu urut batang aku hampir setiap malam untuk batang aku segar panjang dan besar..tak sia sia aku minum ubat akar kayu untuk membesarkan zakar aku...kak lin cuba memegang batang aku dengan pelahan lahan,macam ketakutan saja..kak lin main la batang zam,aku merayu padanya..kak lin mula mengosok gosok batang aku secara pelahan..setelah hampir 5 minit dia berkata pada aku..boleh ke zam batang zam nak masuk dalam cipap kak lin ni??takut la kak lin nanti rabak n koyat cipap kak lin..boleh kak lin jangan risau..awek zam yang masih dara pun boleh masuk,inikan kak lin yang sudah kahwin…dia tersenyum n ngocak ngocak batang aku..uuuuuuu..aku mula terasa kelembutan tangannya mengoncak batang aku..makin laju kak lin ngoncak n lancap batang makin kembang kepala butuh aku..bersinar sinar mengeluarkan cara berahinya..aku menhampirinya lagi dekat supaya senang kak lin mengulum n menjilat batang 

Aku,aku tahu kak lin tak akan mampu untuk memasukkan batang aku ke dalam mulutnya..kak lin mula menjilat kepala batang aku dengan lidahnya..uuuuuu..aku mendesus kesedapan,kak lin menjilat seperti ice-cream..rasanya hangat lidahnya.,aku mengerakkan punggung aku supaya kepala butuh aku masuk ke dalam mulutnya..pelahan lahan dia masukkan kepala butuh aku..sikit demi sedikit di bantu oleh air liur yang mencurah curah di sekeliling batang aku..bergetar getar lutut aku bila kepala batang aku memasuki mulutnya..rasanya amat lembut sekali bibirnya..


Kak lin terus mengulum batang aku n ngoncak sekuat hati..hhhhuuuuu…aku mendesus,kenikmatan apabila bataang aku dijilat dengan lidah dari luar…
Uuuummmm…hhhhuuuuuu…lembutnya bibir kak lin…masuk dalam lagi kak lin…huuuuuuu….
Tanpa buang waktu aku terus sandarkan kak lin di sofa n membung kelenkangnya luas luas..sebelum aku masuk batang aku aku jilat jilat cipap aku jolok n main dengan jari supaya air mani keluar untuk memudahkan….eeeerrrrrhhh…hmmmm…hhuuuu..bestnya zam….
Aku cepat cepat mengambil posisi untuk menjolok cipap kak lin..kak lin sudah sedia??tanya aku pada kak lin..pelahan lahan zam,nanti sakit,jangan risau kak lin sikitnya sekejap je lepas 2 sedap la..kak lin tersunyum pada aku…aku mengesel geselkan kepala butuh aku di kelentit untuk menaikkan nafsunya,aku mengesel di alur cipapnya supaya lebih mudah untuk terjah lubang syurga kak lin yang indah..aku lihat kak lin mula mengigit bibirnya…kak lin boleh zam masukkan batang sekarang..boleh zam,kak lin dah tak tahan zam cepat…aku mula menekan kepala batang aku ke dalam cipap kak lin,baru melepasi takuk batang aku..

Addduuuuhhh..zamm..sakit zam..cipap kak lin rasa pedih zam..aaddduuuhh..pelahan lahan zam,keluar dulu..aku tarik kembali kepala keris sakti aku…aku letak kembali menekannya lebih keras sedikit biar separuh batang aku masuk ke dalam..aaaddduuuuuhhhh..zaammm..sakitnya zaaammm…aadduuuuuhhhh…koyak cipap kak lin zam kalau zam buat kuat kuat..sorry kak lin..kesian aku melihat dia terbuka mulut bila aku menerjah taman indah yang di jaga rapi oleh kak lin..aku membiarkan seketika untuk memberi lalauan kepada kak lin supaya menahan kesakitanya…cipap kak lin memang sempit,macam anak dara lagi,aku bertanya pada kak lin..kak lin tidak berkata apa2 hanya terdiam menahan sakit..aku mengerakkan batang aku keluar masuk secara perlahan..hhhuuuuuuu..dia mula mendesus,bila batang aku mula mendayung..kadang2 aku pusiang punggung aku supaya menyentuh dinding cipapnya..eeerrrrg..eeeerrrggg..aku mula bergerak semakin laju,batang masih panjang lagi,aku tidak mahu masuk kesemua buat sementara ni,aku ingin kak lin dapat sesuai diri dengan kehadiran batang aku..kak lin mula menjerit keenakkan..aaaaaahhhhhhhh..aaarrrrrggggghhhhhh…hhhhhuuuuu…best zaammm..laju lagi zam…aaaaaahhhhhhh….aaaaahhhhhh…kak lin dah mula meminta supaya aku pam lagi laju..

Rasa sukar bagi aku untuk pam lebih laju,batang aku belum sepenuhnya masuk ke dalam cipapnya kak lin..hampir 10 minit aku pam cipapnya dalam keadaan separuh..aku lihat kak lin mula menjerit  jirat .. aaaarrrrrrrggghhhh… aaaaaaahhhhhhhhhhhhh…. uuuuhhhhhhhhhhh…  .iisssshh… aaaaahhhh… lagi zam jangan berhenti..rasanya mahu saja aku menerjah batang aku sekuat hati ke dalam cipapnya..aku kesian melihatnya..walaupun aku jahat,aku juga manusia biasa punya sifat kasihan pada kak lin…kak lin mula menjerit..aaaaahhhhh…aaaaahhhh..zzzaaaaammm..cccooommminnnngggg zaaaaaam...hhhhhuuuu..aku terhenti seketika…aaaaaahhhhhh..aaaaahhhhh…kak lin melepaskan air maninya,badannya mengeliat liat,tanda klimaksnya,rasa hangat sekali apabila air mani kak lin membasahi batang aku walaupun separuh…uuuuuuhhhhhh…kak lin keletihan melayan klimaksnya yang ke 2..aku tersenyum melihatnya..aku terus bertanya padanya..kak lin puas tak..memang puas zam..kak lin tak tahan bila kepala batang zam menyentuh dinding cipap kak lin..hati aku berkata mana tidaknya,aku selalu mengasah kepala batang aku dengan tangan n tumik kaki supaya dia menjadi kasar n tahan lebih lama bila beraksi,bila terkena pada dinding perempuan dia tidak akan bertahan lama…aku membiarkan batang aku di gemuk kuat oleh cipapnya,sorry zam kak lin memang tak boleh nak tahan sakitnya,rasa pedih n terkoyat je cipap kak lin..kesian zam..misti zam kecewa dengan kak lin kan??tak la kak lin zam ok je,zam tahu kak lin sakit,sebab 2 zam biarkan separuh je masuk,supaya kak lin boleh sesuaikan diri,aku cuba memujuk kak lin….aku terus menarik keluar batang aku yang masih terpacak,kepalanya mula kembang,mungkin terkena cairan air mani kak lin,membuat kepala batang aku kembang dan bersinar...kak lin melihat keadaan batang aku,lalu menutup mulutnya dengan tangan..amboi zam makin kembang kepala 2,makin bersinar macam nak pecah dah,kenapa jadi macam 2 zam..kak lin cuba bertanya pada aku..aku hanya berkata ringkas..mungkin dia suka dengan cipap kak lin..hmm,batang zam memang tidak ada aturan,kak lin dah penat dia masih keras dan garang lagi..kak lin bagun mengambil pakaiannya,aku kira permainan aku bersama kak lin tamat setakat 2 aja,tapi dugaan aku silap kak lin menarik tangan aku mengajak aku ke biliknya di tingkat atas…

Aku berjalan menuju ke bilik kak lin dengan berbogel,sementara batang aku terhayung kiri n kanan...sambil kak lin memukul mukul batang aku mengunakan tangannya…sampai je di bilik aku terus memeluknya aku peluknya dengan erat tangan aku meramas ramas teteknya,kak lin mula mengeliat dalam pelukkan aku,batang aku,aku gensel genselkan pada alur duburnya,kadang2 aku tekan masuk ke kelenkangnya…uuuuhhh..uuuuhhh..kak lin mula merasa ke hangatan kepala batang aku…aku cepat2 meminta kak lin baring di atas kak lin,aku tidak sabar lagi untuk mengepam cipapnya,kali akan aku terjah cipapnya sampai ke rahimnya..

Kak lin terus terbaring diatas katil sambil membuka kankangnya,aku terus naik n melutut,kedua dua kakinya aku angkat n meletakkan diatas bahu ku...aku memegang batang aku,aku gensel kembali di alur cipapnya dan kelentitnya,aku rasa perjalanan aku lebih lancar berbanding tadi,oleh kerana cairan air mani kak lin masih meleleh kuar tanpa henti,aku segera mengambil air mani n meletak di kepala batang…aku terus menekan masuk pelahan lahan..aaaauuuuu,uuuuhhh..ngilunya rasa zam,pelahan lahan zam,aku berhenti seketika melihat keadaan kak lin..aku terus menekan lagi kali ini keras sedikit.aaauuuuuu…hhhuuuuuuu..senak zam cipap kak lin..jangan kuat2 zam,aku berhenti seketika…aku mengalihkan kedudukan kakinya kebawah ke pinggang aku,manakala tangan aku meramas ramas teteknya,puting teteknya aku korek aku gentil,cipapnya aku pam pelahan lahan,biar dia merasa nikmat dengan perbuatan aku..aku ingin fikiran dia mula melayang kenikmatan..sambil aku pam cipapnya aku menekan kedalam sikit demi sedikit,aku lihat cipapnya dah boleh menerima kehadiran batang aku..aku terus mengepam dengan cermat,kak lin mula menjerit kenikmatan..aaahhhh..aaaakkkkhhh…eeerrrrrrgggg..tekan lagi dalam zam..dia mula meminta pada aku…aku membetulkan kedudukan aku untuk aku terjah lebih kuat dalam kolam yang indah kepunyaan kak lin..aku menarik nafas panjang tanpa member isyarat aku menekan dengan kuat,beerrruuuttt…aaadddduuuuuhhhhh..sakit zam..aaaadddduuuuhhh..senak zam cipap akak,kini batang aku hampir tergelam dalam lubang nikmat kak lin..dah masuk kak lin tinggal sikit je lagi..kak lin boleh tahan lagi??boleh zam tapi pelahan lahan jangan macam tadi,ok kak lin…aku mula mendayung..makin lama makin laju aku pam cipapnya..kedua dua tangan aku aku ramas2 teteknya,kadang aku tarik jari terlunjuk aku di tepi rusuk kiri n kanannya,supaya dia merasa geli..dia mula mengeliat kegelian..aku terus pam cipapnya makin lama makin laju,kadang2 aku pusing kiri n kanan batang aku..aaahhh..aaaahhhh..aaaahhhh..kak lin mula menjerit kenikmatan,dalam keadaan dia menjerit kenikmatan aku menekan menekan batang aku kedalam sampai habis..aaauuuuhh..huuuuu…terangkat badannya,kali ni batang aku habis ditelan cipap kak lin,aku sendiri merasa senak bila telur aku terkena bibir cipapnya…dah habis kak lin,aku memberi tahunya..hhhmmmmm..terus zam..kali ni pergerakan aku lebih mudah bergerak tanpa ada yang menghalang jalan aku..aku meletakkan tangan aku diatas tilam kiri n kanan badan kak lin,supaya lebih senang aku mengepam cipapnya bertubi tubi...aku terus mengepam n mendayung dengan selesa,makin lama makin laju,kak lin sudah selesa dengan batang aku..eeerrrrr…eeeeerrrrrr..aahh.aaaahhhh..dia menjerit,tangannya mula meramas ramas tepian tilam..aku melajukan pergerakan aku hampir 15 minit aku bertarung,kali ini kak lin boleh bertahan lama…aku berhenti seketika,aku mengangkat kedua dua kakinya ke bahu aku.

kali ini aku rasa lebih ketat,aku terus mengepam cipap,sambil mencari dinding cipapnya yang sensitive..aku mengepam cipap kak lin dengan ganas lender cipap kak lin terpecik pecik kelaur..makin laju makin kuar bunyi..pop.pop.pop..pop..pop..kak lin makin kaut menjerit.aahh..aahh..aahhh..kak lin mengeling kepalanya kiri n kanan menahan desakkan dari batang ku yang semakin ganas..yaa..yaa..yaaa..aauuuhhh..dayungan aku semakin laju semakin kuat hingga mengegearkan seluruh badan kak lin..kak lin menjerit semakin  liar.. aaahhhh.. aaahhhh.. aarrrrhhhh.. aaaarrrrhhhh…. zaaammm..cooommmmiiinnnnggg…aku terjah makin laju…zzzzzaaaaaaammm…ccooooommiiiinnnggg… sssstttoooopppp.. zammmmm..aku tidak pedulikankan permintaannya sebaliknya aku semakin laju mengepam cipap.. aahhhh.. aaaahhh.. aaahhh.zzzzzaaammm.. hhuuuu.. eeerrrrrrrmmmm.. coooomiiiiinngggggg… kedua dua kaki kak lin mula membelit leher ku dengar kemas..aku terus kerja aku mengepam cipapnya..kali ini pasti kak lin menerima klimaks yang luar biasa dari tadi..cooommmiiinnnggg..dia mula menarik leher aku menguna kaki rapat ke dadanya,hampir tersunkur aku di buatnya,nasib baik aku sempat manahannya,aku tidak berhenti mengepam cipap,aku lihat badannya mula terangkat,leher ku ditarik ke dada,kini keadaan kakinya terlipat ke depan …… 
Ssstttooooooppp,zzzaaaammmm… aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrggggggggg …aaaaaaarrrrrrrrrrrggggggg.. aaaaaaaahhhhhhhhh.. aaahhhhhhhhh… mengeliat badannya menahan klimaksnya yang ke 2 kali..batang aku hangat sekali terkena semburan air mani kak lin.cipapnya mula terkemut kemut.punggung bergoyang goyang.. aaaaahhhhh …aaaaaaahhhh..aku tidak juga berhenti pam cipapnya aku memang tidak bagi peluang kak lin melayan klimaks kali ke 2..hhhuuuuuu…aku terus melajukan pergerak aku..pep..pep..pep.pop..pop.pep..pop..begitu nikmat aku rasa dengan pertolongan air mani keluar melincinkan keadaan n perjalan batang aku…uuuuuhhhh..ngilu zzzaaammm..uuuuhhhh..aku tahu misti cipapnya merasa ngilu selepas pancutan ke 2nya,terjah menerjah terus saja aku lakukan makin menyodok cipap kak lin,kak lin cuba menahan dada aku dari pam cipapnya,memang ngilu selepas klimaks,bukan kata kak lin saja aku juga begitu kalau bersama awek aku…kak lin makin tak karuan jeritan makin menjadi jadi hingga terpekik pekik suaranya,mungkin rasa ngilunya sudah hilang,kembali bertukar nikmat,perasaan aku mula melayang oleh jeritan kak lin,teriakkan yang nikmat mula buat aku bertambah berahi…..

Aku merasakan tidak mampu bertahan lama lagi,air mani ku mula menurun ke batang aku dengan laju,aku cuba control nafas aku supaya boleh bertahan lebih lama,namun gagal aku membuat demikian..aku semakin laju bergerak untuk melepaskan air nikmat aku yang tidak sabar2 ingin keluar..kak lin juga sama kepalanya bergoyong goyong menahan desakan batang aku…aku member isyarat pada kak lin,mengatakan aku tidak mampu lagi bertahan..kak cepat memberi tahu supaya melepaskan air nikmat ku di luar…aku melajukan pergerakan aku dengan cepat,aku lihat kak lin pun mula mencapai klimaks yang ke 3 kalinya,aku terus mengepam makin kuat,sekuat kuat hati aku,zaaaammm dah nak kuar kak lin,keluarkan zamm..keluarkan atas perut kat lin..sebelum aku mengeluarkan batang aku,aku merasa kehangatan cairan yang keluar,lalu aku mencabutnya,terus aku lancap batang aku..aaaaaaahhhhhhh…aaaahhhhh.cccrrrriiiiiippp…ccccrrrrriiiiiiipppp…ccccrrrrriiiiipppp..aku mengeluarkan semburan mani aku di atas perut kak lin,sementara kak lin mengeliat menahan kelimiks ke 3,air mani aku begitu bayak sekali terkeluar,sampai ke dagunya tersembur,aku menarik nafas panjang,lutut aku terasa kejang,aku tersenyum puas pada kak lin,aku melihat kak begitu senang sekali melihat aku tersenyum..aku mengambil kain di tepian katil dan mengelap titisan air mani aku di atas perut kak lin,lalu aku masukkan kembali batang aku yang sedang tegang,aku ingin merasakan gemutan kak lin sampai batang layu didalam cipapnya…aku rebahkan badan aku diatas badan kak lin,aku cium cium telinga n leher kak lin,aku cium mulutnya.kami berkuluman bibir hampir 10 minit aku tidak melepas bibir kak lin lidahnya aku sedup sekuat mahu aku,untuk mengatakan aku begitu puas bersamanya….

Batang aku mula mengecut didalam cipap kak lin..aku turun diatas badan kak lin,lalu aku baring di sebelahnya,sambil aku melihat kak lin yang mula mengosok badan aku dengan lembut..zam macam mana dah puas??dia bertanya pada aku..puas sangat kak lin..penat tak zam..hmm penat kak lin,aku menjawap ringkas..kak lin macam mana,puas tak..betul2 puas zam,terima kasih.aku tersenyum melihat kak lin yang kepuasan,kami tertido sampai ke pagi…
Pada esoknya bila aku terjaga,aku lihat kak lin sudah tidak ada di sebelah aku,aku cepat2 bagun untuk mencarinya,aku lihat seluar pendek kepuyaan suaminya n kain tower bersama t-shirt telah tersedia di atas katil,aku mencapai terus ke blik mandi,selesai mandi aku terun untuk mencari kak lin di bawah,aku lihat kak lin sedang membuat minuman di dapur,diatas meja makanan telah tersedia..aku perlahan menghampiri kak lin,lalu memeluknya dari belakang dan mencium pipi dan lehernya,kak lin terkejut seketika,lalu tersenyum melihat aku memeluknya..sungguh wangi kak lin pagi ni,aku memujinya,hmm,kak lin memang sentiasa wangi zam..batang aku mula menegang bila terhidu wangian pada leher kak lin,aku genselkan batang aku pada punggung dari dalam seluar pendek aku…oh,ooo..kata kak lin,sudah keras zam,ya kak lin,sarapan dulu sayang,bayak lagi masa untuk kita bersama..aku melepaskan pelukkan aku dan pergi ke meja makan..sambil makan kak lin bertanya pada aku,zam nak balik hari ini juga??kalau kak lin mahu hantar zam ikut je..kak lin diam seketika..zam tak usah bilik lagi teman kak lin kak rumah ni,lagi pun zam cuti,tak lah boring sangat kak lin tinggal dirumah ni kalau ada zam,boleh zam??aku menganguk kepala tanda setuju..lagi pun kak lin ingin tahu sehebat mana zam diranjang,sekuat mana batang zam mengepam cipap kak lin,kak lin nak zam buktikan pada kak lin kelakian zam,malam tadi mungkin kak lin yang tewas,sebab pertama kali kak lin merasakan batang zam 2,tak pernah kak lin rasa batang yang panjang dan berurat urat macam zam dan besar.macam mana zam buat boleh jadi macam 2??aku menceritakan serba sedikit cara aku menbuat batang menjadi besar panjang dan berurat urat mengunakan ubat kg n ubat akar kayu yang diberikan oleh kawan aku…oooo…pandai zam mencari ubat,kak lin suka batang zam..aku bertanya padanya,zam suka tak cipap kak lin..suka kak lin,cipap kak lin luar biasa,sendat dan padat……selesai saja sarapan pagi aku dan kak lin kembali ke sofa untuk menonton tv,kak lin semakin manja dengan aku,kak lin bagun membuka dvd porn untuk kami layari nafsu masing,semua seperti biasa je,tak bayak beza dari dvd yang pernah aku tonton sebelumnya,hanya satu babak yang menarik perhatian kak lin dimana perempuan sedang berdiri dan laki2 sedang melutut,sedang menjilat dan menyoyot cipap si perempuan dengan rakus,sambil punggungnya digoyang goyang ke muka laki2 di rapatkan ke cipap,perempuan mengensel gensel cipapnya ke muka laki2,memang menarik dan luar biasa,nafsu aku mula naik dan memuncak..bestkan zam video ni,kak lin suka skill dia zam,sungguh luar biasa zam….

Aku dan kak lin terus saja melakukan kegiatan harian aku sebanyak yang boleh,hari2 yang berlalu tidak aku tahu siang atau malam,aku sentiasa berada dalam pelukkannya,hari pertama dan ke 2 permainan kami biasa saja tidak bayak berubah,jilat kulum,hisap sedup menyedup,tapi aku sentiasa gagah,mampu untuk bertahan lama..aku tahu kak lin cuba mencari jalan untuk menewaskan aku di ranjang,aku memang dah cukup bersedia,setiap hari aku melakukan senaman batin supaya kekuatan batang tidak mudah untuk di tewaskan dengan mudah..hampir setiap saat,dan waktu aku sentiasa berbogel bersama kak lin,bukan apa senang kalau batang aku mula bernafsu tak payah nk kena buka seluar atau bra… masuk hari ke 4 permainan kami berubah,kak lin lebih suka melakukan secara berdiri dan menongeng…selepas diner aku dan kak  terus ke tangga,aku memulakan permnainan aku ditangga,aku lihat kak lin sudah bersedia menunggu aku ditangga,aku tidak menunggu lama terus aku memeluk,bercium mulut bertemu mulut,berlakulah gulum mengulum lidah antara satu sama lain..teteknya aku ramas aku jiat aku sedup..eeerrrrmmm..uuuuuhhhhh..sedap sayang..kini kak lin mula memangil ku sayang..kuluman bertukar ganti,sekejap ke mulut sekejap ke tetek..tangan aku mula mencari cari lubang nikmat  kak lin kesukaan aku..aku korek korek cipapnya,jari aku mula menari nari di kelentitnya…uuuuuhhhh..uuuuuuhhhhhh..geli gelintit kak lin zam..korek dalam sikit sayaannngg..uuhh..uuhh..sambil mengoyong goyang punggungnya..aku terus mengomolnya tanpa henti..hampir 15 aku beromen bersama..kak lin meletakkan tangan di atas bahu aku,lalu dia menekan bahu aku ke bawah,aku memang faham maksudnya,pasti cipapnya sudah mengetik getik minta di jilat...aku meletak lidah aku di lurah dadanya lalu aku tarik ke bawah,sampai di lurah cipapnya…kak lin segera menahan muka aku,supaya berhenti seketika,memang aku faham sangat maksud dia…kak lin pusing membelakangkan aku,kini punggungnya yang montok gebu di muka aku,dia terus menongeng punggungnya..aku memegang pipi punggungnya lalu aku buka pipinya supaya Nampak lebih jelas lubang dubur kak lin,aku segera menjilat lubang duburnya tanpa rasa jijik,aku beberapa kali aku menjilat lubang duburnya,kak lin mula mendesis desus….uuuuhhhhh…uuuuuhhhh…ssseeeedddaaapppp..sayaaaannngggg..jiiiiillllaaaaattt lagi tempat  2 saaaayyyaaannnggg gelinya,sambil punggungnya menolak nolak kebelakang supaya rapat muka aku dengan lubang duburnya,aku menari nari lidah aku di lubang dubur kak lin..eeeerrr..eeeerrrrrr…nikmat sekali saaaayyyyyaaaannngggg….aku mula menariknya lidah aku ke bawah melalui luruh duburnya seterus ke cipap,aku turun naik keatas ke bawah lidah aku…kali ini aku menukar posisi,aku sedikit menelenteng badan aku di tangga,aku masuk ke kelengkang,muka aku mendongak ke atas sedikit..kak lin mula menurunkan cipapnya kebawah sedikit supaya mudah untuk aku nyoyot cipapnya…aku mengomol cipapnya tanpa member amaran,kelentitnya aku masukkan kedalam mulut aku tarik tarik ke luar..eeeerrrrr…eeeeerrrrr.. yyyeeeeesss..syaaanngggg..uuuuuhhhhh…hampir 10 minit aku menjilat badan n kaki kak lin mula bergegar gegar,kak lin mula bagun dari menungeng,lalu berdiri di depan aku,menarik aku supaya duduk tegak,aku berhenti seketika melihat keadaannya…peha kanannya diletakkan di atas bahu aku,kakinya mula membelit leher aku,tangannya mula menekan kepala aku dari belakang,supaya lebih rapat ke cipapnya..terasa lemas seketika,air nikmatnya mula membasahi pipi n muka aku…jilat cipap kak lin syang..jilat habis..aku kira baru 5 minit aku menjilat cipapnya.kaki dan badan mula bergegar kembali..coooommmiiiiiinnnngggg…ssaayyaanngggg..sedup lagi..eeerrrrmmm..eeerrrmm.badannya mula bergegar…lagi kuat bby..uuuhhh..uuuhhh..bermacam macam teriaknya keluar dari mulut kak lin..aaaaahhhhhh…aaaaaaahhhh..aaarrrrrggggg.aaaarrrrrgggg..kak lin melepaskan air nikmat ke dalam mulut aku,bayak sekali maninya..cipapnya mula digensel gensel pada muka aku turun naik..aaaahhhh…aaahhh..hhuuuuuuu..hhhhhuuuuuu..dia terhenti seketika,minum sayang air kak lin,minum semua,pasti sedap sayang,tak ada jual dimana mana kedai tau...kak lin terus melepaskan belitan di leher aku,terus melihat aku,yang lencur disiram maninya di muka,dia tersenyum…kali ini tiba la masanya kak lin mengulum batang aku yang dari tadi lagi meminta minta untuk dihisap di jilat…kak lin terus saja mengulum menjilat batang aku dari luar sampai ke pangkal telur aku,telur aku disedup ditarik,terasa senak semacam je,tapi bertambah nikmat….

Selesai babak jilat mengulum menyedup..aku bangun mencari posisi yang sesuai untuk aku balun cipap kak lin…aku meletakkan kak lin dalam keadaan doggie sambil berdiri,tangannya di letakkan di atas pemegang tanpa,kaki kirinya di letak di atas besi pemegang tangga,memang sesuai posisi begitu….aku mengocok gocok batang aku sebelum aku menjolok lubang cipap kak lin supaya batang lebih keras,untuk beraksi…seperti biasa aku misti gensel gensel kepala batang aku di luruh dubur dan cipapnya supaya kepala butuh aku semakin kembang untuk menikam lubang nikmat kepuyaan kak in..aku menekan kepala batang aku masuk ke dalam cipap kak lin,aku masukkan melepasi kepala lalu aku tarik keluar dan gensel gensel kembali di kelentit..sengaja aku buat begitu supaya kelentitnya mula mengentik gentik meminta batang nikmat aku..masuk terus sayangg,kak lin dah tak tahan dah,aku hanya berdiam saja,aku masuk kembali,tarik keluar lagi,aku mahu cipap kak lin betul2 gatal mencari batang aku..sayannggg,masukkan cepat,dah lama kak lin tunggu,kak lin mula mencari batang aku,dia memang batang aku lalu dihalakan ke lubang cipapnya,punggung mula menolak ke belakang..aku menekan separuh batang aku masuk..eeerrrrmmm…eeeerrrrmmm..eeeerrrrrm..nikmat saayaaannnggg…aku tarik kembali keluar,supaya kak lin meminta minta batang aku..gensel2 kembali teteknya aku ramas2 belangkangnya aku gigit2 manja…saayyaannnggg.masukkan cepat,cepat saayyaangg..kak lin mula merayu rayu pada aku….

Aku mula menyodok cipap kak lin kedalam sambil masuk sambil aku goyang goyangkan batang aku…uuhh..uuhh..ngilunya cipap kak lin sayaaannnggg..aku tidak menolok hbis batang aku,aku membiarkan sedikit diluar untuk aku menerjah kedalam sekali sekala…aku mula mendayung di arus tenang secara steady,memang mudah mendayung di arus yang tenang,tiada halangan untuk aku bergerak laju..tangan kiri aku menari nari di kelentitnya,cipapnya aku pam bertubi tubi,semakin laju semakin keras suara kak lin menjerit,aku melajukan pergerakan pam mengepam semakin laju,aku lihat badan dan teteknya bergetar getar terhayung hayung,di kerjakan aku..rasakan kak lin kenikmatan batang aku..baru kau tahu siapa aku sebenarnya,ini bukan suami mu yang membalun cipap mu,berkata hati ku .. yyeess.. yyeeesss.. yyeesss..saayyaanngg..eerrrmm..sedap kak lin??aku bertanya padanya..sedap ssaayyaanngg..mahu laju lgi kak lin,sambil 2 aku goyang goyang kan punggung aku kiri dan kanan supaya menyentuh dinding nikmatnya..kak lin makin tak karuan,mana tidaknya,cipapnya dipam,teteknya di ramas kelentitnya pulak di gentil gentil,pasti kak lin geli habis..aaaahhhh..aaaaahhhh…aaaaahhhh…aaarrrrgggghhhh..uuuuhhhh..uuuhhhh..
Semakin aku laju semakin mengila kak lin dibuatnya,kira belum sampai 15 minit kak lin mula menunjukkan isyarat dia mula sampai klimaks yang ke 2..aku terus melajukan pergerakkan sorong tarik aku,tanpa henti…yyees.. yyeess.. yyyees.. ccooommiinngggg.. 
ssaayyyaaannnggg.. uuuhhh..commiiinnggg...eerrr..eerrr..pleeeeaasssseee sstttoooop bby…aku memang tidak akan berhenti mengepam walau pun kak lin mencapai klimaksnya memang aku tidak beri ruang untuk dia melayan klimaksnya,aku pam habis habis,biar dia terkulai layu oleh perbuatan aku….batang aku terasa hangat oleh cairan mani kak lin,kak lin menjerit berteriak sampai terpekik pekik,mencapai klimaksnya,mana tidaknya,cipapnya masih lagi aku pam tanpa henti..aku ingin dia tahu,aku bukan lah macam suaminya yang lemah tenaga batin,aku ingin dia sedar laki2 yang sedang mengepamnya adalah lelaki sebenar…punggung kak lin mula turun ke bawah selepas klimaks,aku tahu memang dia tidak mampu untuk berdiri lagi,otot2nya mula kejang dan lemah,aku segera memeluk dari belakang,dia terus saja bagun dan merangkul leher aku dari belakang,menarik keluar batang aku dari cipapnya,aku mencium cium pipinya teteknya aku ramas2 badan kak lin dirapatkan ke tubuh aku,kak lin memang begitu lemah…sabar dulu sayang,kak lin terlalu penat,zam tak bagi peluang untuk kak lin berehat,bahu kak lin aku gigit,lehernya aku lijat,aku cium,supaya dia kembali pulih…kak lin menarik aku ke dalam bilik,masuk saja di bilik kak mengarahkan aku supaya duduk di tepi katil,aku hanya menurut saja kemahuan kak lin aku ingin lihat macam dia ingin beraksi dengan aku…kepala aku dialas dengan batal,kak lin sambil berdiri menghampiri aku dan membuka kelengkang naik di atas katil..sekarang aku di bawah kelengkangnya,cipapnya betul2 di depan muka aku..kak lin pelahan lahan menekan cipapnya ke muka aku..jilat sayang cipap kak lin,aku menjilatnya,sambil aku jilat kak lin menekan cipapnya ke muka aku dan mengoyang goyang punggung ke atas dank e bawah,nafsu menjadi semakin berahi,semakin asyik dengan permainan kak lin……………..


Sambil dia gensel gensel kan cipapnya dia bertanya pada aku,cipap sayang cipap kak lin??enak tak sayang,sambil dia bertanya dia menari nari cipapnya di muka aku..waahhh,bermaharaja rela dia sakarang…makin kuat dia menekan cipapnya terasa lemas aku ditekan olehnya,mana tidaknya cipapnya memenuhi muka aku sambil tak ada ruang untuk aku bernafas…makin dia tekan makin dia goyang cipapnya..enak sayang cipap kak lin??dia terus bertnya.aku tidak mampu untuk bercakap..rasakan kenikmatan cipap kak lin sayang,,rasakan jantan pemuas nafsu,dia berkata pada aku..rupanya dia ingin membalas dendam pada aku,aku cuba untuk bagun,tapi tidak dapat berbuat demikian,makin aku bergerak makin kuat kak lin menekan,aku mencari akal untuk melepaskan cengkaman cipapnya,sebenarnya aku mampu untuk melepaskan,saja aku dia begitu,untuk menambahkan nafsu berahi aku terhadapnya..belum pernah perempuan buat demikian pada laki2,selalunya perempuan hanya menuruti saja kemahuan laki2,tidak pada kak lin,betina yang sungguh luar biasa nafsunya…

Aku mendapat akal untuk mengorek korek lubang duburnya,supaya dia kegelian,tangan aku mula menekan lubang duburnya,aku jolokkan jari telunjuk aku ke dalam duburnya yang masih dara yang belum di usik oleh siapa2…masuk aja jari aku kak lin mula mengeliat…aauuhh..aauuhh..nakal u sayang..dalam beberapa minit dia terus bagun dari mencengkam muka aku dengan cipapnya..aku cepat cepat bagun mendapatkannya..segera aku baringkan dia dan menariknya rapat ke arah aku lebih..kelengkang aku buka seluas luasnya,sebelah kakinya aku angkat ke atas,jari jemari kakinya aku jilat aku kulum satu persatu..uuhh..uuhh..best sayang..aku ingin dia merasakan nikmat sebenar seks yang diberikan oleh jantan pemuas nafsu seperti aku...aku mula mengepam cipapnya kembali,kali ini aku bermula dengan ganas,aku terus melajukan dayungan aku,tanpa memikirkan apa2 risikonya,badan aku bongkok menghala ke mukanya,aku dan kak lin bertemu muka..gerakkan aku makin nikmat,makin laju makin licin batang aku keluar masuk,kak lin terus menjerit kenikmatan..eeerrrrr..eeeerrrr..eeeerrrr..aaarrrrgggg..aaarrrrrgggg…aku mengepam dengan penuh bernafsu,aku rasa katil kepuyaan kak lin dan suaminya bergegar gegar..rasakan azlin batang jatan pemuas nafsu,sedap,senak,nikmat??aku bertanya pada kak lin,kak lin menerkam leher aku,ditariknya ke mukanya dan menyoyot mulut aku dengan berahi,bibir aku digigit gigit ditarik lidah aku dikulum kulum air liurnya mencurah curah keluar,sesekali dia melepas air liurnya ke dalam mulut aku,tidak karuan dia mendengar kata2 aku tadi nafsu dia makin mengiler,sempat juga aku membalas…aku bertukar posisi,kali ini kak lin yang akan mengepam cipapnya sendiri..sungguh nikmat aku rasa bila kak lin berada diatas kemutan dia begitu kuat,punggungnya bergoyang goyang cipapnya menyepit kuat batang aku …nikmat kakak angkatku 

Aku merasakan pelayaran aku hampir sampai ke destinasinya,kak lin masih lagi megah di atas perut aku,kepalanya bergoyang kiri dan kanan,rambutnya yang panjang terburai burai…aku betulkan kedudukan aku untuk aku mengepam cipapnya lebih laju,aku ingin melepaskan air mani aku sepuas2nya..aku pam cipapnya dari bawah dengan laju..kak lin mula terasa kenikmatan berlainan bila cipapnya dipam dari bawah..uuuhhh..uuuhhh..uuuhhh.belum sempat aku mencapai kenikmatan,kak lin lebih dulu mengeluarkan susu segar keluaran ladangnya yang lemak berkirim..belum sempat kak lin lepaskan susu segar dia cepat cepat bagun,menerkam kepala aku,sekali lagi kak lin meletakkan cipapnya di muka aku,dia gensel genselkan cipapnya turun naik...sudah sampai sayang,jilat cipap kak lin..aku menolongnya melepaskan air nikmatnya..walau pun al\ku tahu kak lin pasti akan melepaskan air nikmat kedalam mulut aku untuk aku telan..commiiinnnnggg..bby..comiiiiiinnngggg..jilat sayang jilat..uuuhhh..uuuhhh..aku menyedup cipapnya tanpa aku lepas,tangan kak lin mengengam rambut dengan erat dan menarik rapat ke cipap..yeeessss..yeeesss..yyeeesss…commiiiiiinnnnngggg….saaaaaayyyaaaaaannnnggggggg..kak lin menjerit..aaaaaaaaaaaaaa…aaaaaaaaa…aaaaaaaaahhh…aaarrrhhh..aaarrrrhhhh..uuuhh..hhuuuuu..cipap bergoyang goyang di muka aku,panas sekali muka aku terasa di penuhi air nikmat kak lin yang menjadi kegemaran aku setiap hari..aku menarik kak link kebelakang,kembali aku pam cipapnya,tadi aku hampir saja sampai kemuncak,tapi dihalang oleh kak lin…aku pam dengan laju..popopopopopopopopop,mengeluarkan bunyi yang kuat..kak lin zam dah nak kuar,uuhh..uuuhh,aku mendesis ingin keluarkan air nikmat aku..kelaurkan di luar sayang,ceeepppaaaattt,aku member tahu kak lin,kak lin cepat2 turun dan melancap batang aku..keluarkan sayang,cepat,keluarkan…kak lliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnn….aaaaaaaahhhh..aaaaahhhh.aaaahhhh..criiiitt.criiiiittt…criiiiiitttt,paip aku mengeluarkan air yang deras sekali,terangkat badan aku,kak lin tersenyum melihat aku,terbuka mulutnya.

Kak lin terus melancap batang aku mengeluarkan sisa sisa dalamnya..otot2 aku mula merasa lemah seluruh badan..aku terdampar di katil menahan lelah yang tidak terhingga…kak lin menjilat jilat kepala batang aku,di kulum kulumnya kepala digigit gigit,terasa ngilu bila kepala batang aku gigit oleh kak lin..kak lin mula merebahkan badannya di atas badan aku…kak lin mula bertanya penat sayang??yup,aku menjawap ringkas,sambil 2 kak lin mengambil air maninya yang melekat di muka mengunakan tangan lalu dimasukkan ke dalam mulut aku,aku memberi ruang jarinya masuk ke mulut aku,aku isap dan jilat2 jarinya..rugi sayang kalau dibiarkan air kak lin macam 2 aja,susah tau nak bagi dia keluar,sebab 2 tak boleh membazir..sedap sayang susu pekat kak lin??hhmm,lazat dan nikmat kak lin,dasar jatan pemuas nafsu yang dia mahu hanya nikmat dan enak…kami terus bercium mulut ke mulut berguling guling diatas katil,kami sama2 mendapat nikmat yang luar biasa...kak lin memeluk aku dengan erat,kakinya membelit di pinggang aku..aku merasa bahagia sekali..
Sejenak aku berfikir pada suaminya..kini isteri kau berada dalam pelukkan aku,kini isteri kau bahagia bersama aku,kesemua badan isterimu telah aku takluki,telah aku lumat habis habisan. kerana aku mampu memberikan kepuasan kasih sayang kepadanya yang tak mampu kau berikan padanya bertahun tahun lamanya sampai isteri mu,tidak mampu bersabar dengan kelemahan mu sendiri…kini isterimu telah bertukar selera..isteri mu kini menjadi milik aku buat sementara waktu,untuk aku lepaskan dahaga dan keinginan setiap wanita..ku harap kau merelakan perbuatannya bersama aku,aku akan terus memberi kepuasan padanya apabila dia memerlukan aku.
video

Monday, March 17, 2014

Yante Janda Medan
Orang gaji ku bernama Yante, berumur 40 tahun. Janda beranak 2 berasal dari Medan. Rupanya biasa sahaja tetapi berperwatakan lembut dan manis, mungkin kerana jarang besolek dan orang kampong, tetapi berkulit putih dan bebadan gempal, tidak gemuk dan mempunyai potongan yang agak menarik. Perut nya nipis, tidak buncit sepertimana kebanyakan perempuan yang sudah beranak dan berumur 40 tahun keatas. Apa yang menarik adalah buah dadanya agak besar dan masih lagi tegang. Ini akan kelihatan menonjol bila ia memakai baju t yang agak ketat. Begitu juga punggungnya masih belum jatuh dan agak besar. Ini adalah cirri-ciri perempuan yang aku suka. Sudah berkerja dengan ku lebih kurang 6 bulan. Umur ku 55 tahun , masih sihat dan masih berkerja. Isteriku berumur 54 tahun dan sudah menopause. Kehidupan sek kami sudah amat kurang, kerana isteri ku berasa kurang selesa. Kami terpaksa menggunakan gel pelincir semasa besama. Aku besetubuh hanya sebulan sekali dan kadang-kadang kurang. 

Berbalik kepada orang gaji ku, yang ku panggil Yante sahaja. Aku selalu terserempak dengan nya memakai tuala yang menutup tetek dan punggung nya sahaja, semasa nak memasuk ke bilik air. Pintu bilik nya bersebelahan dengan pintu bilik air. Jika aku duduk dikerusi bilik tamu akan nampak kedua-dua pintu tersebut. Aku sengaja melihat kalau-kalau dia keluar atau masuk ke bilik mandi. Aku nampak pangkal peha dan pangkal buah dada nya putih melepak dan gebu sekali. Aku sentiasa membayangkan bagaimanan rupanya ketika ia berbogel. Ini membuatkan aku selalu berasa berahi. Kalau lah dapat si Yante ini, aku akan gomol puas tetek dan cipap nya. 

Setelah menjanda, lebih dari 3 tahun, tentulah ia merasa kepingin untuk bersetubuh dan mengemot zakar didalam lubang cipap nya. Aku jarang bercakap secara terus dengan kerana isteri ku tidak membenarkan nya. Cemburu. Aku cuma dapat lihat dari jauh sahaja. Kadang-kadang semasa beselisih dengan nya di dalam rumah, mau rasanya ku peluk dan meramas punggung dan tetek nya yang menonjol itu. Tapi terpaksa tahan perasan itu didalam hati sahaja. Semasa di rumah ia sentiasa memakai t shirt dengan seluar yang agak longgar. Cuma malam sahaja ia memakai kain batik. Bila ia memakai kain batik, barulah jelas nampak punggung nya yang agak tonggek itu. Aku selalu tengok bra yang di basuh nya, saiz nya sama dengan saiz bra isteri ku, 36B. Isteriku berkerja sebagai pegawai kerajaan dan selalu pergi outstation. Tetapi tak lama satu atau dua malam sahaja. 

Satu hari isteri ku kena pergi berkursus di luar negara selama 2 minggu. Peluang ini yang aku tunggu. Satu pagi aku balik kerumah dalam jam 10 pagi kerana tertinggal Hand Phone. Anak ku dua orang bersekolah dan balik pukul2 petang. Anak sulung ku berlajar di U tinggal di hostel. Yang tinggal hanya orang gaji ku saorang. Aku letak keretaku diluar pagar rumah kerana malas nak buka gate pagar. Aku membawa kunci dan terus membuka pintu dan masuk kerumah. Tidak kelihatan si Yante dimana-mana. Aku terdengar bunyi air dari bilik air. Yante sedang mandi. Aku pergi kepintu bilik air dan didapati agak renggang kerana ia tidak menutup rapat. Dia saorang saja dirumah jadi pintu bilik air tak ditutup dengan rapat. 

Aku cuba melihat dari rengangan pintu nampak sebahagian badan Yante yang bertelanjang bulat. Aku hanya nampak sebahagian ponggong yang masih keras dan buah dadanya kerana terhalang oleh pintu. Aku berdiri terus memandang Yante sedang menggosok buah dada nya dengan sabun, kemudian cipap nya dan keseluruhan badan nya. Buah dadanya masih tegang dengan putting nya agak besar berwarna coklat kehitaman. Putting nya lebih besar dari putting isteri ku. Ianya berbuai-buai bila ia menangkat tangan dan bergoyang-goyang ketika ia bergerak. 

Zakar ku mula menegang dalam seluar ku. Badan nya putih gebu dan tidak banyak lemak diperut nya. rambutnya dipotong pendek. Aku masih tidak bergerak dan terus menikmati pandangan yang sungguh memberahikan. Selesai mengosok badan nya, ia mula membuka shower dan membasuh sabun keseluruh badan nya. Ia memusing menghadap kearah pintu, dan aku dapat melihat buah dada dan cipap nya. Punya le tembam cipap si Yante ini. Bulu cipap nya hitam menutupi tundun dan alor cipapnya. 

Kalau ikutkan hati mau sahaja aku terkam dan jilat cipap nya yang tembam itu. Air dan buih sabun jatuh melalui alur cipap nya dan bulunya yang lebat hitam dibasahi dengan air menambahkan kesyokan aku.. Selepas itu ia menutup air dan mula menglap seluruh badan nya termasuk kelengkang nya. Ia membungkuk dan nampak punggung dan lubang jubur nya dengan jelas kerana ia membelangkankan pintu. Punggung nya masih pejal dan belum jatuh lagi, walaupun ada nampak sedikit berlemak. Aku cepat-cepat beredar dan terus naik kebilik ku dengan perasan penuh berahi. Zakar ku masih keras. Setelah zakar ku turun, aku turun kebawah dan pergi kedapur. “ Eh bila bapak balik ?.” tanya Yante yang sudah berpakaian t-shirt putih dan berkain batik. Ia memakai bra berwarna hitm, jadi jelas lah nampak bentuk buah dadanya yang menggunung itu. Aku menjeling kearah buah dadanya.”semasa kamu mandi tadi, kamu tak perasan bapak masuk” jawab ku. “Bapak nak minum ?” Ia bertanya lagi. “Boleh lah, buatkan bapak orange jus saja” Aku duduk dikerusi dan Yante membelangkan ku untuk membuat air. 

Tali bra berwarna hitam nampak jelas kerana t-shirtnya tidak berapa tebal. Aku cepat terangsang jika nampak bra yang di pakai. Aku bangun dan terus memeluk Yante dari belakang sambil meramas buah dadanya. “Eh bapak jangan buat begini, tak manis” kata Yante agak kuat. Aku makin memeluk nya dengan kuat, tangan ku tidak melepaskan buah dada nya dan mulut ku mula mengucup lehir dan tengkuk nya. Bulu romanya meremang bila aku kucup lehirnya” Bapak tolong lah jangan buat begini, saya takut..” katanya merayu sambil tangan nya cuba menolak tanganku yang sedang meramas kedua-dua buah dadanya. 

Pertama kali aku dapat merasakan tetek Yante, begitu lembut tetapi kenyal“Apa yang nak di takutkan, kita berdua saja di rumah ini.”. Kataku sambil terus meramas-ramas tetek dan punggung nya. Ku rapatkan zakarku yang telah keras kecelah punggung Yante dan mengesel-geselkan nya. ” Tadi bapak dah lihat semua badan mu ketika Yante mandi” “Oh bapak mengintip saya mandi ye ?” katanya dan tangan nya mula memegang dan mengosok tangan ku. Nampak nya sudah memberikan respon yang positif. “Lain kali tutup pintu bila mandi” kata ku sambil tanganku meramas tetek nya dari luar baju.” Yante, badanmu masih cantik dan menarik, tau” kata ku memujuk. “Ish..Yante sudah tua lah mas”Ia mula memanggil aku mas , abang atau suami bagi orang Indon. “Tua tapi masih tegang dan menarik” kataku. Aku memusingkan Yante, gelas ditangan nya entah kemana dan kami mulu berkucupan. Lidah ku mula memasuki mulut Yante dan kami bertukar-tukar kucupan panas. 

Tangan ku mula memasuki t shirt Yante dan meraba serta meramas buah dada nya yang lembut kenyal dan masih dibaluti bra dengan perlahan. Jari-jari ku mula memasuki bra nya dan dapat mengentel-gentel putting nya yang agak besar. Puting teteknnya mula mengeras begitu juga batang ku. Sebelah tangan ku meramas-ramas dengan kuat punggung Yante dan merapatkan badan ku kebadan nya. Tangan nya memeluk dan mengusap badan dan punggung ku. Matanya mula kelihatan kuyu. “Kita naik ke bilak bapak.. sayang” aku mula memanggil nya sayang. Taulah bila dah stim, apa pun boleh panggil. Yang penting mesti dapat cipap si Yante janda ini. Sambil berjalan ke bilik ku, kami berpelukkan. Aku memegang bahunya dan ia memeluk pinggang ku. Macam pasangan baru berpacaran. .Aku memicit-micit punggung nya. Aku mendudukan nya keatas katil ku dan terus memasang air con, takut panas. Aku duduk disebelah nya dan mula membuka t-shirt nya. 

Yante mengangkat tangan nya untuk memudahkan baju di buka dan aku terus mencium dan menjilat ketiak nya sambil meramas-ramas buah dada nya. Wangi bau ketiak nya.Yante mengliat dan katanya “geli la mas” “Geli tapi sedap kan ?” Ia senyum dan mula membuka butang bajuku satu persatu dan terus di campak nya bajuku dan terus mencium seluruh dadaku. Perasan yang sungguh berahi. Aku berdiri dan membuka seluar dan seluardalamku dan terus membuka kain batik Yante. Rupa nya dia tak memakai seluar dalam. Kami berdiri berbogel, mulut ku mula menghisap putting teteknya yang ku tarik keluar dari branya. Dengan sekali tarik aku berjaya membuka bra nya dan mencampak kelantai.Tersimbul lah duah buah bukit didada nya yang masih tegang, walaupun sudah sedikit jatuh. Putting nya yang besar terus menjadi sasaran ku , kujilat, hisap dan gigit, seperti bayi yang menghisap botol susu.Tetek nya kenyal tetapi gebu dan lembut. 

Tangan nya memegang batang zakar ku sambil mengurut perlahan-lahan. Batang ku sudah keras bila di buat begitu. Tangan ku meraba cipap Yante yang mula basah dan berair. Jari ku mencari lubang cipap nya dan mengossok disitu buat seketika.”Aduh Mas, sedap mas,..sedapnya..mas..mas.. enak mas...lagi mas” rengek Yante apabila aku mula mengentel kelentitnya. Jari ku basah disebabkan air mazi Yante. Aku membaringkan Yante dan membuka kangkangan peha nya dan mula memasukan batang ku ke mulut cipap Yante. Aku masuk sedikit kepala zakarku hingga setakat takuk, kemudian aku tarik kembali. Yante mengangkat punggung nya supaya batang ku boleh masuk terus, tetapi aku jauhkan kepala zakarku dari cipap nya. “Aduh mas masuklah cepat mas, saya tak tahan ni....mas....katanya merayu. Ia memeluk dan menarik badan ku. Aku memasukan kembali batang ku kedalam lubang cipapnya setakat separuh dan berhenti disana. 

Lubang cipap nya sudah licin, tetapi agak sempit juga. Cuma tangan ku dan mulut ku yang berkerja, menoyot tetek , meramas punggung dan buah dada nya. Yante memeluk badan ku dengan erat sambil mengeluarkan suara mengerang dan menjerit perlahan. “Mas sedapnya mas, enak bangat mas, sudah lama saya menanti mas, cepatlah mas..oh..ahh..agh..agh.. ayoh mas saya mau sampai mas..tolong mas” jeritanya agak kuat, tetapi hilang dalam deruan air con. Aku menolak sedikit batang ku kedalam, kemudian tarik kembali. Tolak tarik, sorong tarik batang ku membolosi lubang cipap. Yante yang berair. Zakar ku yang agak besar memenuhi lubang pantat Yante dan ku tolak batang ku masuk hingga kepangkal. Ku tarik keluar dan menyorong masuk untuk bebrapakali. Mula-mula perlahan dan semakin laju. Berbunyi ..pap..pap..bila batang ku keluar dan masuk kembali. Terasa panas. Sungguh nikmat, rasa kemutan demi kemutan cipap Yante keatas batang ku. Masih ketat pantat si Yante ini. Agak nya kerana lama dah tak digunakan.. 

Tiba-tiba Yante menjerit kuat sambil menarik pinggangku dan kaki nya kejang, kemutan yang amat kuat keatas batangku..dia sudah sampai kelimaknya. “Mas.. Mas tolong mas,.. aduh masssss...ah..oh ..mas enak sekali mas ah…uh..Uh ahh..Ia mengerang kesedapan.....Aku membiarkan batang ku yang masih keras didalam cipap nya. Cipap yante mengemut kuat batang ku, sehingga terasa nak terpancut mani ku. Tetapi aku berusaha untuk control supaya tidak terpancut. Aku mencium bibir Yante, sambil tanganku meramas perlahan.lahan puting tetek nya yang masih keras . Yante masih memeluk erat badan ku sambil memejamkan mata nya untuk menikmati rasa yang cukup nikmat. Aku masih belum sampai climax lagi. Sebenar nya aku selalu makan ubat tahan lama dari herba, ini membolehkan batang ku keras dan tahan lama, walaupun sudah berumur. “Sedap ke yang.?” Yante tidak menjawab tetapi mencubit pehaku sambil tersenyum puas.Setelah mendiamkan diri beberapa minit, aku mula menarik dan menyorong kembali batang ku kelubang cipap Yante. “Mas masih belum keluar lagi seh?” Tanya Yante.”Masih belum sayang, masih bisa satu round lagi, mau ngak?” “tentu mau , sedap mas, sudah lama saya tak merasai nya mas.”kata nya lembut di telinga ku. 

Aku mencabut batangku yang masih keras dan mengelap air mani yang keluar dari cipap Yante dengan tisu. Aku mula mencium perut, pusat dan tundun Yante. Ia mula terangsang kembali. Ku jilat bulu-bulu cipap Yante yang hitam dan agak panjang. Jari ku mencari lubang dan bibir cipap nya dan lidah ku terus menjilat kelentit nya. Yante menjerit, “mas aduah Mas, sedap nya mas..enak mas.., suami saya tak pernah buat begitu mas...enak mas..sedap mas. Aku menghisap kelentit nya dan bibir cipapnya sambil mengigit-gigit perlahan bulu dan tundun nya.”Mas, sayang, lama-lama disitu yang,sedap yang” Ia mengerang kesedapan. Jariku membuka bibir cipap Yante dan lidah ku masuk kedalam sambil mengulum, mengisap air yang terdapat disitu. Yante meritih dan mengerang perlahan, aku tak tau apa bunyi butir nya. Tangan nya menarik dan menekan kepala ku kecipap nya. Aku naik keatas Yante dan mukaku dicelah kelengkang nya dan buah zakar ku kuarah kemuka Yante. Ia mengusup-usup batang dan buah ku, kemudin di jilat nya batang dan buah ku, terasa nikmat yang tak dapat di nyatakan. Aku tidak membenarkan ia mengulum batang ku kerana aku tak tahan, cepat terpancut. Aku gesel-geselkan kepala zakar ku keputin tetek dan celah buah dadanya , lembut dan licin. Oh sungguh mengasyikan. Yante telah betul-betul terangsang, cipapnya sudah dipenuhi air dan berasa licin. 

Aku menyuruh Yante berdiri, membungkuk dan menunggeng kearah katil. Cipap tembam yang dipenuhi bulu-bulu lebat hitam dan lubang duburnya jelas kelihatan dan ianya berair. Aku nak buat doggy style. Aku menjilat lubang cipap nya dari belakang sambil tangan ku meramas kedua-dua tetek dan putting nya, Yante meraung kesedapan.”Mas..mas ...cepat masuk mas, aku nak batang mu dalam burit ku mas, Yante tak tahan mas” rintih Yante. Aku masih menjilat dubur dan lubang cipapnya yang terbuka luas.Bulu-bulu nya masuk kedalam mulut ku. Aku mendekatkan batang ku kecipap Yante dan terus menjunah memasukkan batang ku kedalam lubang cipap Yante hingga kepangkal, agak senang masuk kerana sudah betul-betul berair. Aku sorong, tarik,sorong tarik beberapa kali hingga berlaga pehaku dengan punggung Yante. Pap..Pap..Pap..bunyi setiap kali pehaku berlaga dengan punggung nya yang menambun itu. 

Tangan ku sekejap meramas punggung nya dan sekejap meramas puting dan buah dadanya yang sudah mengeras dari tadi. Mulut ku menggigit telinga, tengkok, punggung dan belakang Yante hingga kemerahan. Yante pun sama mengerakkan punggung nya kedepan dan kebelakang mengikut pergerakan zakar ku menujah masuk ke lubang pantatnya. Punya le sedap...Mulut Yante sentisa mengerang...menyuruh aku melajukan pergerakan batang ku..Buah dadanya berayun setiap kali aku menusuk punggung nya. Setelah agak penat, kami bertukar kedudukan. Yante diatas, aku di bawah. Kali ini ia menghenjut keatas kebawah. Buah dadanya bergoyang-goyang , mulut ku sesekali mehisap dan mengigit buah dada nya. Tangan ku menarik dan menolak pinggul Yante mengikut gerakan badan nya. Kemutan demi kemutan yang batangku rasai oleh cipap Yante membuatkan aku rasa nak terpancut air mani 

ku.Aku merasakan aku akan memencutkan air mani. “Yante, mas dah tak tahan,... yante lajukan lagi...nak sampai..oi.. sedap Yante ..tak tahan Yante.” “Mas, Yante pun sama oh..mas.oh mas sedap nya yang, aduh...sedap mas...enak mas..mas, sayang oooo.....Aku menarik Yante, dia dibawah dan aku diatas, aku pun terus memancut air mani ku sedalam yang mungkin.Cipap Yante mengemut batang ku berkali-kali, sungguh nikmat. Ia mengoyangkan pinggul nya dan aku memeluknya dan membiarkan batang ku didalam lubang cipapnya. Tangan ku mengusup puas rambut dan badan serta punggung nya. Aku betul merasa pus begitu juga Yante.”Terima kasih sayang” aku membisikan ke telinga Yante sambil berpelukan. “Yante yang patut berterima kasih Mas, setelah berpuasa lebih dari tiga tahun, baru sekarang dapat kurasa kembali nikmat ini” Ia memeluk ku dan membuang peluh di muka ku. “Mas, tak sangka mas masih kuat dan mampu bertahan lama” katanya sambil megusup batangku yang sudah lembik. 

Kami sama-sama berpeluh walaupun didalam bilik yang berhawa dingin. Batangku masih didalam cipapnya, walaupun dah lembik tetapi masih terasa nikmat nya. Aku mengucup dahi nya dan terus berbaring sambil memeluk nya. Kami berehat selama sejam. Aku sempat tengok jam, hampir pukul 12 tengah hari. Rupa nya aku telah berasmara selama 1 jam. Patut lah terasa lenguh dan letih. Kami tertidur bertelanjang bulat sambil berpelukan dan aku terjaga kira-kira pukul 1 thari. Yante masih tidur di tempat dimana isteri ku tidur. Aku cium bibir nya dan putting tetek nya yang sudah lembut kembali, sambil menjilat-jilat tetek nya. Yante terjaga dan tersenyum puas. “Mas nak lagi ke ?. Jawabku “mestilah, sedap dan ketat cipap mu” dia tersenyum. “Yante bagaimana kalau Yante mengandung” tanyaku risau. “Jangan takut mas, saya baru bersih datang bulan semalam, masa selamat yang”katanya sambil mencium mulut ku. “Yante, nanti malam Mas mau lagi, boleh”. “Tentu sekali mas, tiap-tiap hari pun Yante mau”. 


Selepas itu aku mandi aku balik kepejabat jam 2ptg sebelum anak-anak ku balik dari sekolah. Sepanjang hari aku tak dapat membuat kerja asik teringat peristiwa pagi tadi. Selepas pejabat, aku singgah ke farmasi untuk membeli vigara. Aku perlukan nya untuk malam ini. Selepas makan jam 10 aku telan sebiji vigara 50mg kerana ia memerlukan 1 jam untuk efektif. Semasa didapur, aku sempat mencium Yante di pipi. Aku tak boleh buat lebih-lebih kerana anak-anak ku ada. Berumur 12 dan 15 tahun.”jangan lupa masuk bilik Mas jam 11” bisik aku pada Yante. Yante hanya tersenyum dan mengangguk. Anak-anak ku study di bilik mereka dan aku turun kebawah pura-pura nak ambil air. Ku lihat Yante sedang membasuh pinggan. Ku dekati nya terus memeluk dan meraba punggung nya. Aku mencium tengkok nya. Yante membalas dan kata nya “sabar lah Mas, nanti malam pasti bagus”. Kote ku yang separuh keras ku gosok kecelah alor bontot Yante..”Hei dah keras.? Nanti Yante datang”.katanya .Aku ramas buah dadanya dan terus pergi. Jam sebelas, aku masuk kebilik anak ku, check mereka dah tidur atau belum. Hari persekolahan aku suruh mereka tidur awal, selewat-lewat nya jam 11.30. Aku memadam lampu diruang tamu bilik atas. Yante masih menyiapkan kerja dibawah. Lepas tu aku dengar dia mandi di bilik air. 

Aku membuka almari isteri ku, mencari baju tidor seksi isteri ku yang aku beli semasa dulu. Sekarang banyak yang dah tak muat kerana badan isteri ku telah banyak berubah, menjadi lebih besar. Aku memilih baju tidur jarang berwarna hitam bersama panties yang beropol. Aku beli di German 10 tahun lalu. Aku suka isteriku memakai baju-baju yang seksi semasa berasmara. Tepat jam 11.30 Yante mengetuk pintu bilik. Aku cepat-cepat buka dan tutup serta mengunci pintu bilik ku, takut-takut anak anak ku sedar. Ia memakai baju blouse yang berbutang dengan skirt labuh. Muka nya dipakai sedikit lipstick dan bedak. Aku lihat yante cantik pula malam itu. “Wah. Yante cantek sekali malam ini...”. “ Mestilah untuk mas tersayang” jawabnya manja. Aku terus memelukdan menucup mulut nya dan dia membalas dengan gahirah. Tangan ku meraba punggung dan dada nya. Ia tidak memakai panties dan bra “ Yang, sayang boleh tak pakai baju ini.?” “Wah seksi sekali Mas” “Mas nak tengok yante memakai baju ini” kataku. Dia mengambil baju itu dan terus masuk kebilik air. Selepas beberapa minit ia keluar dengan memakai baju tidur yang jarang itu. 

Aku tergamam bila melihat Yantie dengan pakian itu. Macam model pakaian dalam. Tetek nya Nampak menggunung, menonjol dan bulu cipap nya pun nampak berbayang. Aku memadamkan lampu bilik, tinggal lampu tidur yang kemerahan, begitu romantis sekali. Aku melihat sepuas hati Yante dengan baju tidur itu dengan penuh berahi dan zakar aku pun terus mencodak naik. Aku jatuhkan kain pelikat, tinggal tshirt sahaja.”Tak kan Mas nak lihat saja..”kata Yante. “kau sungguh cantik dan seksi sekali dengan baju itu Yante” aku memuji Yante. Kami berpelukan, mulut berkucupan, tangan ku meramas dan meraba tetek nya. Sekali sekali aku gentel putting nya. Ia sudah keras. Tangan ku satu lagi mengusup tundun dan cipap yante perlahan-lahan.Aku mengigit tetek yante dan puting dari luar baju. Yante mula benafas kencang, tangan nya memegang zakar ku sambil mengusup-usup nya. Tangan ku memasuki baju nya dan meramas-ramas perlahan dan memicit puting tetek nya. “Mas, malam ini buatlah apapun, kerana yante memang memerlukan belaian saorang leleki, yante merelakan” Aku membaringkan Yante di tilam ku dimana aku dan isteriku selalu bersetubuh. 

Aku mencium dan menjilat pusat, perut dan tundun nya sementara tangan ku masih meramas tetek nya yang gebu, halus dan lembut itu. Aku memasukkan tangan ku kedalam panties Yante melalui tepi kerana seluar itu memang dibuat longgar. Aku menarik seluar nya kebawah dan terus menjilat pantat Yante. Dia tolong menarik seluar terus keluar dari kaki nya. Aku menjilat kelentit nya dan ia mula menarik kepalaku dan menekan nya ke celah kelengkang. Aku gomol, jilat dan hisap bibir dan lubang pantat nya sepuas-puas hati. Yante menjerit-jerit kecil “ Mas..Mas ..aduh mas sedap mas, sedap mas..enak mas. Ooh..ahh..lagi mas ...jangan berhenti mas..Hampir lemas ku dibuat Yante apabila muka ku ditekan ke cipapnya. Aku membuka baju Yante dan bajuku, dan kami bertelanjang bogel dan berpelukan. Mulut bersama mulut, tangan Yante memegang batang ku, tanganku sebelah di tetek Yante dan sebelah lagi menggorek-gorek lubang pantat Yante. Pantanya sudah basah lencun. Aku mengalihkan mulutku dari mulutnya ke telinga, tengkok dan menghisap putting tetek nya. 

Aku memasukan sepenuh yang mungkin tetek Yante dalam mulut ku.Ku hisap dan ku uli sepuaspuas nya tetek Yante yang kenyal, gebu dan lembut itu. “Aduh Mas…sedap mas, cepat masuk mas, Yante tak tahan ni....Yante merengek. Batang ku memang dah keras, aku cecahkan kepala nya ke lubang cipap yante secara perlahan. Aku tekan separuh dan berhenti.. Lubang nya sungguh licin dan sungguh nikmat. Aku tarik dan kemudian sorong lagi hingga ke pangkal. Aku biarkan ia berendam dalam lubang cipap Yante. Terasa kemutan demi kemutan, ada yang lemah dan ada yang kuat. “ Mas jangan berhenti mas, masuk dalam-dalam Mas, masuk mas..tarik mas, tarik laju-laju mas, nikmat sungguh mas...Ia mengoyang-goyangkan pinggul nya seperti menari. Ini membuatkan air ku macam nak terpancut oleh kesedapan dan kemutan cipap yante. “Yante,..oh Yante..Yante... jangan goyang sayang, biar diam saja, nanti Mas terpancut cepat, rugi nanti.” Aku merayu. Kami berdiam diri beberapa minit hanya berpelukan, batang ku masih tegang dalam lubang cipap Yantee. 

Aku merasa dan menikmati kemutan Yantee. Aku mencabut batangku dan menyuruh Yante menyarap. Aku letak bantal dibawah perut nya menjadikan punggung nya tertunggek keatas dan alur cipap nya terbuka. Aku tampong cipap nya dengan tangan ku sambil jari ku mengorek lubang nya. Yante mengerang kesedapan. Ini menambahkan rangsangan ku. Aku menjilat pantat Yante dari belakang dan jeritan Yante makin kuat…”Bang..Mas.. saya dah tak tahan, masuklah cepat. Yante maukan batang mu dalam burit ku”rengek Yante agak kuat. Dengan perlahan aku mendekatkan kepala zakar ku kecipap Yante dan terus menujah masuk. Dengan sekali tekan sahaja seluruh batang ku sudah masuk kepantat Yante. “ Mas aduh…mas enak mas ah..uhh..Mas…Mas” Yante mengerang. Sungguh licin kerana banyak air nya. Aku sorong..tarik..sorong tarik batang ku kedalam cipap Yante. 

Tangan ku sekejap mengosok punggung Yantee yang gebu dan sekejap memeluk badan nya sambil meramas tetek dan putting yang sudah keras dari belakang sambil batang ku keluar masuk pantat Yante. “Mas..aduh mas ..sedap mas.. dalam lagi mas..kuat lagi mas..aku nak nak sampai mas..auh …ah..massss….aduh..aduh..sedapppp...mas”. Aku berhenti sekejap dan menyuruh Yante telentang dan cepat-cepat batangku ku masukan kembali dalam lubang pantat yante. 

Aku lebih suka memancut dalam posisi ini. “Yante..Yante ..sedap yang..sedap yang..oh kemut lagi yantee.. abang nak pancut sekarang..Yanteee…….”Aku tarik punggung Yantee dan Yantee mengangkat pingul nya keatas menyebabkan batang ku masuk paling dalam.. dan pruuuttt.pruttt..air mani ku terpancut dalam lubang pantat Yante..Yante menjerit.. “Bang. Bang Mas..Mas aduh mas... sedap bang…….”.lubang pantat nya mengemut batang ku dengan kuat sekali dan terasa panas apabila kedua-dua air bercampur. Aku terus mencium dan mengucup Yantee sambil tangan ku memeluk punggung Yantee kemas..tetek nya menjadi pengalas yang empuk di antra badan Yante dengan dada ku. Nafas kami termengah.mengah. batang ku masih keras angkara viagra , berendam dalam air mani ku dan Yantee didalam cipap Yante, merasai kemutan yang kuat dan yang lemah.sungguh nikmat. Yante pun pandai mengawal kemutan dengan mengerakkan otot dalaman cipap nya untuk memberikan nikmat yang lebih kepada ku.. 

Tangan ku mengusup rambut dan kepala Yantee dan tangan nya di punggung ku . “Mas ..sungguh nikmat mas, ku rasa..sedap sekali.” “Mas pun puas yang..tapi nanti nak lagi” kataku. “Wah sungguh kuat mas ni ya…saya sudah capek, ngak bisa lgi kok” . Batang ku masih dalam pantat Yantee dan kami saring berpelukan, aku diatas dan Yantee dibawah. Kami bebaring sambil berpelukan dan menarik selimut menutupi tubuh kami. Kami tidur keletihan hingga kepagi.. Selama dua minggu isteri ku tiada, boleh kata hampir setiap hari aku bersetubuh dengan Yante. Kadang-kadang malam dan selalunya waktu pagi. Selepas menghantar anak ku ke sekolah pukul 7 pagi hingga aku kepejabat jam 9.30, ada 2 jam setenggah masa untuk kami bersama menikmati nikmat bersetubuh. Semasa waktu tidak selamat, aku pancutkan air di luar. 

Yante juga sudah pandai menghisap zakar ku dan aku sudah boleh control. Hisapan zakar lebih nikmat kerana lidah dan mulut boleh mengawal sempit atau tidak. Isteri ku tak mahu menghisap zakar ku. Setelah isteri ku kembali, kami masih terus melakukan kerja-kerja tersebut. Seminggu sekali aku akan balik kerumah waktu pagi dan aku akan menghayun Yante. Kadang-kadang bila isteri ku sudah tidur, aku akan mencuri masuk ke bilik Yantee dan kami melakukan hubungan sek di bilik nya. Kadang-kadang aku akan balik sekejap, peluk Yantee dari belakang dan kami buat doggy stail sambil berdiri. Aku angkat kain nya dan sondol pantatnya dari belakang. Yante ini kelebihan nya adalah mudah berair dengan banyak sekali. Jadi tak ada masalah untuk kami bersama walaupun dalam masa yang singkat. Selepas dua tahun, Yante kembali ke Medan dalam tahun 2009. Aku merasa betul-betul kehilangan nya. Sebelum dia balik ke Medan, aku sempat menghayun cipap nya sebanyak dua kali satu malam untuk bekalan dia balik Indon.
video